Problem z kartą DVD RealMagic Hollywood

Autor: Remigiusz Dąbrowski (remek_at_pascal.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 10:05:41 MET DST

Witam wsystkich i proszę o pomoc.

Kupiłem kartę DVD(jak w temacie) i odtwarzacz Samsunga SD-504. Wszystko idzie dobrze
poza kilkoma problemami:

1. Podczas czytania płyty przez odtwarzacz słychać szum w gło¶nikach.

2. Mam problemy z odtwarzaniem obrazu na telewizorze. Po podłączeniu
katry do wej¶cia Euro w TV pojawiają się tylko zakłócenia. Próbowałem
różnych ustawień, ale nic one nie dały.

Może kto¶ zna rozwiązanie powyższych problemów.

Remek

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/