Re: Celeron 300A czy 366

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 16:58:54 MET DST

30 maja 1999 o 11:18 Tałajczyk_Piotr odważył się napisać cuś takiego:

> wiedziałem, że się czepi. :)))
;)))

> chodziło mi o: jeżeli dopłata _nie_bylaby_ znaczna to bym wymienił.
No wiem, wiem, ale lubię się czepiać ;)

> no co byś wtedy zrobił? :) - renderować mi się od początku nie
> chciało.
Poruszałbym kabelkiem od wentylatora, jakby pomogło i byłoby to coś
ważnego to potrzymałbym go w takiej pozycji żeby nie przestał działać.

> skoczyłem po suszarkę do włosów. :)
hhehehe

> swoją drogą to trzeba miec też pomysły, żeby renderowac na cyrixie,
> nie? :)
No nic, ja na 486dx33 kompresowałem... mp3. Gdzieś tak z prędkością
3, góra 4 utwory na noc, a najgorzej jak utwór był w połowie rano i
trzeba było wyjść do szkoły! 486 to strach zostawić włączony komp w
dzień jak nikogo w domu nie ma ;) A nuż się spali;)))

hehe, wiedziałem że obetnie sygnaturkę :)

> Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."