Re: USB ma wade ?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 08:43:49 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> ze tak powiem "szeregowo". urzadzenia USB maja dwa gniazdka. i robisz
> z urzadzen sznurek.

thanks.
nie chce sznurka.
Chce zwolnic porty com i wstawic zwykla myszke przez przejsciowke
sledzia na usb. (ps/2 na usb).
Wtedy system jej nie widzi.
Co trzeba doinstalowac, jaki driver, aby myszka byla widziana pod usb.
Mechanika myszki sie nie zmienia, zatem taki driver powinien istniec lub
byc mozliwy do napisania.

Intel ma troche materialow nt. usb, zatem moze ktos napisac taki driver
czy emulator usb dla zwyklych myszek, klawiatur.
Gdzie tego szukac ?
Moze ktos uzywajacy myszki usb, klawiatury, powie mi jakie dodatkowe
drivery sa uzywane, ze system widzi te urzadzenia.
Napiecia chyba nie sa problemem, gdyz tak podlaczona klwaiatura zaczyna
migac.
Help pls

Jacek