Re: TEX

Autor: Tomasz Stafiński (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 07:27:56 MET DST

Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl> pisze:
>Mozliwa, reczna, znaczy sie przepisac od nowa ;-))) osoba przepisujaca
>bedzie miala wysmienita zabawe.
Ja bym tego zabawą nie nazwał. ;) Szczególnie, że niektórych rzeczy
po prostu w Wordzie się nie da zrobić.
>Jesli to do mnie to pomylka, bo jesli mnie nikt nie zmusi (a ciezko to
>zrobic) pisze w LaTex-u, moze w Tex-u mozna zrobic wiecej, ale ten jest
>bardziej prosty.
Ja w zasadzie też, tylko wstawek z plaina, gdy LaTeX nie może sobie z
czymś dać rady lub po prostu gdy tak jest prościej.... poza tym pytanie
było o konwersję z TeXa a nie z LaTeXa.

> Jacek

Pozdrawiam

--