Re: Celeron 300A czy 366

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.netom)
Data: Mon 31 May 1999 - 04:54:20 MET DST

Buraq wrote:

> jednemu panu.
>
> Nie, jeszcze jeden dopisuje swoja kretynska linijke nie wycinajac postu.

Nie dosc, ze burak to i papuga, co sama nic oryginalnego nie wymysli. Juz jakis
tobie podobny co slyszal gdzies, ze gdzies procesory popedzaja tylko nie bardzo
wie o co chodzi a w zamian tego opowiada co mu sie snilo, zamiast merytorycznie
wykazac, ze nie mam racji usiluje ratowac swa twarz netykieta.

Noto jak panie pastewny /buraku/ z tym mnoznikiem? Zablokowany na 100 a
odblokowany na 83 a moze i tez na 7.5?