Re: Jaka plyta i procesor ?

Autor: Włóczykij (huscy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 17:47:28 MET DST

Robek <robczer_at_pertus.com.pl> wrote in message
> Chce kupic procesor i plyte glowna.
> Chodzi mi o plyte na ktorej mozna podkrecic celerona 333 lub 366,
> a w przyszlosci mozna by wsadzic do niej jakies Pentium III.
>
> Co powinienem wybrac Asus, Abit, AOpen
> ktory model, a moze cos jeszcze innego.
> No i ktory procesor Celeron 333 czy 366.

Jesli masz (bedziesz miec) karte graficzna na Rivie, to upewnij sie, ze
plyta pozwala na przypisanie przerwania grafice. Brak tej opcji wytrocil mi
z rak wymarzonego Asusa (wg. mnie nr 1 w plytach i nie tylko, ale to IRQ...
Ale to bylo b. dawno (8 miesiecy temu), nie wiem jak jest w nowych plytach,
moze juz wszystkie maja, albo kolejne Rivy (ja mam zwykla: D. Viper 330)
radza sobie bez ? Nie bardzo sie znam )
BYwaj
Lukaszu