Jak zarobic w internecie

Autor: Ada Abaczynska (zarobic_at_promail.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 19:45:20 MET DST

Internet jest niezlym miejscem (czy to miejsce ???) do
zarobienia niezlych pieniedzy. Wiekszosc ludzi w to nie wierzy,
ale ja WIEM, ze to mozliwe. Trzeba tylko troche sie postarac.
Jesli chcesz co miesiac dostawac czek ze stanow,
odwiedz moja strone, gdzie umiescilam porady na ten temat !

                  http://www.promail.pl/~zarobic/

Ada Abaczynska
zarobic_at_promail.pl

P.S. Jesli macie jakiekolwiek pytania, to prosze na e-mail

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!