spirit

Autor: Starfire (starfire_at_free.net.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 14:47:53 MET DST

Haha
Mam zciagnalem wersie z chyba 3.8.99 i dziala tylko ze jest to dosc stary
sterownik bo do tej pory od ukazania sie tamtego wyszly juz 4 - czy to
znaczy ze mam jakis lewy modem? ktory nie przyjmuje sterownikow z nowym
systemem(w 4 ostatnich jest podobmno jakis nowy system!) choc z tego co sie
zorientowalem to windowsowi chodzi o nazy plikow musza byc np. rs8004.inf a
w tych nowych sa inne nazwy! czy mozna to jakos zmienic?

Pozdrawiam
p.s. PROSZE O KOPIE WIADOMOSCI NA MAILA BO MAM KLOPOTY Z OUTLOOKIEM I NIE
SUBSKRYBUJE NA RAZIE GRUP!
starfire_at_free.net.pl
starfire_at_friko7.onet.pl