Re: Czemu OpenGL nie dziala???

Autor: Krzysztof Kubas (krzychoo_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 14:39:36 MET DST

kajetan wrote:
> OpenGL by sie chcialo, co? W q2? Czy q3test nie chodzi ? :-)
> A sygnaturka tez jakby skromniejsza :-)
Sygnaturki chwilowo brak - przesiadam sie z jednego kompa na drugi
i mam lekki bajzel, zeby nie powiedziec gorzej - tez na "b". Ale
niedlugo sprawie sobie taka, ze Ci w piety pojdzie ;-)

> No wiec tak, wychodze z zalozenia ze BIOS masz OK
> tzn. przypisane IRQ, shadow jest wylaczony.
> Sprobuj zrobic tak - ustaw sobie zwykla VGA i wykasuj
> (tak wykasuj, nie przelacz na US) tylko skasuj polska
> klawiature. Zresetuj.
> Po ponownym uruchomieniu zainstaluj jeszcze raz drivery
> nVidii. Powinno pojsc OK.
A to akurat nie bardzo pomoglo, bo zapomnialem napisac, ze mam
szklarnie 98. Ale juz dziala. Wiesz co pomoglo? Instalacja Win'95 :-)
Dzieki za odzew.

Pozdrawiam
Krzysztof Kubas