Re: jak nagrywac na plytach o zwiekszonej pojemnosci ??

Autor: ASSek (assek_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 30 May 1999 - 07:15:32 MET DST

Fri, 28 May 1999 22:11:45 +0200
 "MAKSIii" <tomczak_at_friko.sos.com.pl> napisal:

>Ludzie ratujcie !!!! stracilem juz dwie plyty 80 min.
>chcialem przegrac sobie od kolegi baldur's gate ale okazalo sie
>ze wymagaja wiekszych plyt, no wiec zrobilem pliki *.raw programem
>win on cd 3.5 na dysku i kupilem CD-R B&S 700mb. wlozylem plyty i zaczelo
>ladnie nagrywac z tych plikow. ale na samym koncu nagrywania (100% i juz
>mialo zamykac sesje)
>POJAWIL SIE KOMUNIKAT:
>
>NO SEEK COMPLETE <-- co to kurde znaczy ?!?!

nie wiem, u mnie nigdy sie cos takiego nie pojawilo (moze dlatego ze
nie uzywam winoncd :), wiec RTFM

>za to w tescie nagrywania wszystko poszlo niby dobrze.
>
>moze do takich plyt trzeba miec specjalny program ?

RTFM czy umozliwia overburning
nie napisales jaka nagrywajka a dla niej RTFM jw.

>Jak nikt nie wie to jakim programem z pliku *.raw
>robi do się konwersje do normalnych plikow z powrotem ?

 I've no idea
no moze jedna, ktos tu kiedys wspominal o mozliwosci podmontowania w
Linux'ie czy jakos tak, ale chyba prosciej pozyczyc jeszcze raz
plytke(i)

>PS. jak nagrywaja piraci (czy tez na 80 minutowych plytach ?) takie gry ?

nie znam zadnych piratow ;), ale moj kolega ;), ktory teraz znajduje
sie za siedmioma morzami, siedmioma.... eee to nie ta bajka ;),
przegrywal w celach edukacyjnych ;), i wcale nie na sprzedaz ;), na
plytki 80min CDRwin'em i wsio w porzadku (spawarka YAMAHA 4260scsi)

see ya
assek_at_friko5.onet.pl
The time is near

PS
BTW 2-ga i 3-cia plytka (ok 77min) mieszcza sie na dluzszym CD 74min
np. TDK colour