Porty szeregowe w kompie - pomocy

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 22:42:58 MET DST

Mam wielka prosbe odnosnie portow szeregowych w kompie.

Na PC mam modem wewnetrzny i podlaczalem telefon gsm przez port
zewnetrzny com2 + myszka com1

Gdy wlaczam terminal i sie lacze z tym com2 to odpowiada mi modem
wewnetrzny na com4.

Podlaczylem gsm do notebooka.
Tam jest jeden zewnetrzny com1.
A myszka to track ball, nie konfliktuje z com1.

Przelecialem terminalem wszystkie porty ( adresy i przerwania ok.)
i terminal nie widzi zadnego.
Program do komunikacji z gsm na kazdym porcie mowi ze zly port.

To jest pod win3.1 , stad nie mam w terminalu opcji pisania bezposrednio
na com1 , ale przeciez tak wlasnie robie, wpisujac port com1 itd.

W notebooku (starszym) mam opcje wylaczania portow com1, com2

Na tym com1 dziala myszka zewnetrzna, ale myszke wywalilem w dosie i w
win.

Co zrobic. Checkit wykrywa 2 porty szeregowe.

Stad pytanie, czy ten port com1 zewnetrzny w notebooku , moze miec
jakies inne parametry (uart ) ze z myszka jest ok, a z modemem typu gsm
is bad ?
Jacek