Re: kulka w myszce

Autor: peterpan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 18:31:09 MET DST

| cze.
| mam stara, przechodzona mysie. ma ponad 5 lat. ale dziala ok. tylko
| czasem mam wrazenie, ze rolki na kulce sie slizgaja. mysia jest
| czysciutka. wiec pytanko, co mozna zrobic, aby kulka byla bardziej
| szorstka? bo to by chyba pomoglo, nie?

Kulka to tylko naped myszki. Zeby wszystko bylo O.K. musisz miec jeszcze
odpowiednie przeniesienie napedu - docisk rolek. Mialem z tym problem w
swoim 4 letnim gryzoniu. Mycha miala nieco rozciagniete sprezynki dociskowe
i kulka dosc luzno latala sobie we wnece czesto powodujac nierownomierne
przesuwanie sie kursora.

CU
PeterPan
peterpan_at_friko.onet.pl