Re: Celeron 300A czy 366

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 15:13:13 MET DST

Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> wrote in message news:374fac64.345283_at_news.polsl.gliwice.pl...

> zaraz... pytającemu chodziło chyba o wymiane bez dopłaty? jeżeli tak
> to nawet ta różnica w szybkości chodzenia komponentów na 83 byłaby
> warta świeczki - o ile (jak pisałem) komponenty wytrzymają. pewno,że
> jeżeli miałby wymienić tego 300A na 366 za dopłątą to się nie opłaca,
> ale za darmo...

ktore komponenty beda chodzic szybciej :karta muz, sieciowa, modem?
moze tylko dysk i k. graficzna ale to bedzie niezauwazalne
ale komunikacja z RAMem przy 100 MHz wynosi 100 MHz
a przy 83 tylko 83.
Poza tym jesli masz karte graficzna na AGP, ktora spokojnie chodzi
na 100 ( i taktujesz ja pelna czestotoliwoscia szyny) to tez zyskujesz

> C366 musi być wykonany z lepszej parti materiału skoro przeszedł
> bardziej rygorystyczne testy - w porównaniu do 300A. sam mam IP75,

dlaczego przeszedl bardziej rygorystyczne testy?

> który po przekręceniu na 100 grzeje się już dość znacznie, ip100
> mojego kumpla chodzący na nominalnej cz-ści jest chłodny i mógłby
> chodzić nawet bez radiatora. BartekNagorny ma C366 i twierdzi, że jego
> 366_at_458 nie jest znowu aż tak gorący. C300A_at_450 mojego kumpla jest tak
> cholernie gorący, że aż parzy - ręki nie można 5 sekund na niego
> utrzymać - przy chodzącym wiatraku.
> poza tym 300_at_450 to 50% podkręcenie mocy a 366_at_458 to ~25%
> podkręcenie mocy.
> ja bym go wymienił - nawet za drobną opłatą dodatkową.

ja mam cel333_at_500 box bez dodatkowych wiatrakow i naprawde nie parzy

    Roger