Re: SCSI HDD Power Down ?

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 10:27:53 MET DST

Cześć !
Usypiane po bezczynności, usypianie i budzenie na konkretną godzinę
udostępnia m.in. oprogramowanie Adaptec-a EZ- SCSI. U mnie to działa.
Podobno są także inne programy dla innych systemów. SCSI ma wbudowaną
komendę usypianai dysków..... Działa to zarówno dla SCSI 1 jak i
pozostałych. U mnie usypiam dysk wyprodukowany ponad 6 lat temu.... I
działa.
Pozdrawiam
Mariusz

Łukasz Odziewa napisał(a) w wiadomości: <373b2e6b_at_news.vogel.pl>...