Re: Hard Disks 5400 a 7200 rpm

Autor: CHODZIN (chodzin_at_polbox.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 22:05:35 MET DST

>Czy ktos moglby mi powiedziec, czy jest zauwazalna różnica
>miedzy dyskami 5400 rpm a 7200 rpm i czy opłaca sie zamiast
>8,6 GB 5400 kupic 6,4 GB 7200 (np. Fujitsu)?

Moim zdaniem jest istotna roznica szybkosci, zauwazalna bez programow
testujacych. Mialem Caviara 2,5GB 5400 rpm i kupilem Fujitsu 6,4GB 7200 rpm.
Wszystko co mialem po chamsku przegralem z jednego dysku na drugi i bez kitu
Windows 98 uruchomil mi sie w polowe krotszym czasie (tak na oko, nie
mierzylem stoperem bo mi sie nie chcialo). Obydwa dyski dzialaly w UDMA/33.
(Fujitsu jest UDMA/66, ale moja plyta glowna obsluguje tylko UDMA/33)
pozdrowienia
CHODZIN

PS. Uwazaj jak bedziesz kupowal Fujitsu bo roznia sie tylko jedna literka na
koncu typu:
MPC3065AH - 6,4GB 7200 rpm
MPC3065AT - 6,4GB 5400 rpm

--