Mam problem ... rozwiazanie.

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_czd.waw.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 21:37:31 MET DST

Cze !

   Bodajże wczoraj pisałem o moich problemach z kompem. Wiele osób
odpisało, ogromne dzięxy za pomoc. Jednak, rozwiązanie problemu było
równie zaskakujące co jego pojawienie się.

Nie zgadniecie co było nie tak, zresztą ja też nie wiem do tej pory :)
ale postąpiłem tak :

Myślałem co by mogło być nie tak ze strony software'u. W ręce wpadł mi
najnowszy reset CD a na nim jak wół : drivery do wszystkich Voodoo .
Znalazłem drivery od trójeczki, odpaliłem setupa...nerwowa
chwila....poszło. Reset. Po resecie okazuje się że WSZYSTKO DZIAŁA JAK
NALEŻY W KAŻDYM TRYBIE GRAFICZNYM !

Fajnie , co ? Wniosek z tego prosty : drivery na oryginalnym bądź co
bądź CD od Voodoo3 są poprostu zwalone albo gryzą się z czymkolwiek w
tym komputerze. Mimo wszystko tak nie powinno być.... dziwne jest to
niekiepsko.

Aha, wcześniej - odłączanie wszystkiego poza VGA , procem i płytą nie
zmieniało sytuacji . Dalej niebieski screen.

Na szczęście wszystko jest ok :))) Jutro zdrowo potestuję sprzęta, bo
dziś czasu nie miałem niestety, jedynie wykonceptowałem te drivery.

Jeszcze raz dzięx za pomoc !

Pozdrawiam gorąco
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org