Re: Co wybrać?

Autor: cyrkiel (cyrkiel_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 19:56:01 MET DST

kaizen wrote:

> Czesc,
> Co sprawia mniej problemów (instalacja, drivery) i jest lepsze (płyta na
> mvp3+amd k6-2):
> 1. SB Live!, SB 128PCI czy SB 64PCI - do gier i odtwarzania mp3 i wav
> (midy nie są istotne)

Live! jest najdrozszy, ale i 'bajerow' ma najwiecej 256 (128) glosowa
polifonia....
Sterowniki jakie dostalem z moja 128 wywalaly mi shita95 przy instalacji,
ale na nt dzialaly bez zarzutu.
64 nigdy nie testowalem, wiec nie wiem. Ale sadze, wszystkie 3 karty powinny
bezproblemowo sie instalowac i ladnie odtwarzac.

> 2. Matrox Millenium G200 + VooDooII czy VooDoo3 - gry, grafika 2d
> (Photoshop, Corel), mpeg?
> A może cos innego?

do Corela (Draw?) i photoshopa nie polecalbym voodoo. Chyba ze masz
pluginy, ktore zmusza ten soft do korzystania z mozliwosci 3dfx. Bo
standardowo voodoo ci nic nie da w corel draw i photoshopie. Jesli juz to
polecalbym rive tnt, lub tnt 2. A szczegolnie ta ostatnia chyba ma sprzetowy
dekoder mpeg. No i oczywiscie widac przyspieszenie pracy w corel draw i
photoshopie, bez zadnych pluginow.