Re: zmiany ustawien BIOS-u

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 16:32:51 MET DST

Andrzej D <and_at_bellatrix.com.pl> wrote in message

> Nie produkuj kolego pseudospamu. Wysylanie tak malo wnoszacych maili na te
> grupe jest na reke tylko Telekomunikacji a nie czytajacym te grupe....

Rozumiem, że jesteś odrobinę rozżalony, bo nie dałem żadnej konkretnej
odpowiedzi. Cóż, gęba na kłódkę, rączki na kołdrę i ucicham... Mam jednak
nadzieję, że inni od czasu do czasu podobnymi dowcipami rzucą,
bo to właśnie dzięki nim na pececie jest trochę weselej. Wiesz,
nigdy nie odważyłbym się zażartować z kogoś, kto potrzebuje
na gwałt pomocy. A skoro u Ciebie problem zniknął...

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)