Jak ustawic BIOS ?

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 18:50:34 MET DST

Sorki - wiem, ze podobne tematy byly juz pare razy maglowane, ale nie
dokladnie na taki temat. Chcialem prosic szanownych grupowiczow o pomoc w
ustawieniu BIOSU do plyty ustawionej tak: FSB=100Mhz, AGP=66Mhz,
PCI=33Mhz. Aby wszystko bylo jasne, chcialem jeszcze zaznaczyc, ze karta
grafiki to STB Riva128 AGP oraz dopalacz VooDoo1.

W zwiazku z tym - jak ustawic odpowiednie cykle oczekiwania aby sprzet
chodzil optymalnie? Ponizej podalem niektore opcje oraz przyklad jak mam je
ustawione - czy dobrze?

PCI Dynamic bursting - enabled
PCI Master 0 WS Write - enabled
PCI Delay Transaction - disabled