Re: jaki dysk?

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 15:26:28 MET DST

Remigiusz Sagan wrote:

> Z czy ktos moglby mi polecic jakis dysk okolo 4,3 GB
> Znalazlem ciekawe informacje o WD AC14300 i Seagate Medalist ST4310A.
> Ktory z nich wybrac? Czy moze jakis inny? Jak wygladaja ceny?

Nie kupuj seagate - głośne, grzeją się, są wolne (względnie), a mi
kiedyś 2.1 GB padł jeszcze na gwarancji - podobno cała seria była trefna
- zdecydowanie odradzam.
Nie opłaca się kupować małego dysku - kup 6-8 GB wyjdzie dużo taniej za
MB.
Polecam Quantuma (jak chcesz ustawiać magistralę inną niż 66 lub 100 Mhz
to masz prawie pewność, że nie będzie problemów) lub IBM (tylko że
droższy).

> Dzieki za wsparcie.

Mam nadzieję, że pomogłem :)

Pozdrawiam,