Re: Jakie partycje na 8,4 Caviar ATA66 ?

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 08:59:37 MET DST

Ewa wrote:

> Gdzieś na stronie chyba WD czytałem, że dysk przejmuje komunikację z CD
> podłączonym jako slave, i tu właśnie chyba potrzeba specjalnego kabla.

Podłączania na jednym kabelku HDD i CD chyba nie polecają?
Sądzę że chodzi tu raczej albo o zwiększenie sprzedaży kabelków które
tylko (może)seagate produkuje, albo może faktycznie są solidniej
wykonane (lepszy materiał?), a może umożliwia cable select. Nie wiem
tylko czy na zwykłym kablu się tego nie da zrobić. Jak będę rozbierać
kompa to sprawdzę.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen