Re: USB ma wade ?

Autor: Ewa (e769_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 20:03:19 MET DST

Pewnie dlatego, że ja podłączyłem Agfa SnapScan1212u i mam kłopoty - po
prostu czasem sterownik nie może znaleźć portu ze skanerem. To USB jest
emulacją SCSI i może dlatego kłopoty.
Radzę sobie resetując system lub nawet reinstalując sterownik, co oczywiście
sporo wqr.... Generalnie to chyba zależy od płyty, my mamy dość starą z USB
jako opcją po dokupieniu śledzia.
Ale jestem zadowolony mimo to, bo jak mi dość często wyskakuje komunikat, że
komp stracił dwukierunkową łączność z tą qr.. 690C, to nie zwalam winy na
skaner. :-)
Dżek

:No wlasnie.