Re: Internet za darmo

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Thu 27 May 1999 - 17:04:52 MET DST

>http://www.AllAdvantage.com/spamlist.asp:
>
>If you are concerned that a member of AllAdvantage.com has fraudulently
>spammed to get more referrals, please contact us at abuse_at_alladvantage.com
>with full message headers along with the offensive email or usenet message.
>To help us expedite your request, please make sure you look through the
>following list to see if the ID you are complaining about has already been
>canceled. We appreciate your support.

jeden list nie jest jeszcze spamem.

spamem sa dla mnie niekoczace sie klotnie na jakis bzdurny temat na podobno
powaznej liscie.

poczytajcie sobie powazne listy zachodnie - nie spotkalem sie tam z walkami
jakichs frakcji - to jest be, a to nie i tym podobne shity.

podobnie na powaznych listach nie wystepuja prywatne dialogi na prywatne
tematy w ktorych ktos permanentnie sobie dosrywa - od tego jest priv albo
listy "towarzyskie".

ps.
przeczytalem powyzsze i wyszlo, ze sam sobie zaprzeczam :-)))
wysylam na "powazna" liste prywatne opinie, zamiast na priva.
o ja glupi. no dobrze. na mnie tez mozecie zalozyc killfile :-)))))))