nietypowy problem

Autor: Jacek Pac (jpac_at_polbox.com)
Data: Thu 27 May 1999 - 15:10:22 MET DST

Witam wszystikch !

Mam taki dosc nietypowy problem. Jestem osoba niepelnosprawna. Mam
nieskoordynowane ruchy rak, wiec nie moge poslugiwac sie mysza ani kotem
(trackball'em).
Na razie uzywam standardowych ulatwien systemu windows 98. Szukam czegos
podobnego do joysticka(uzywalem go w ATARI), ktory by mi zastapil mysz. Moze
ktos slyszal cos na ten temat ?
A moze ktos by potrafil takie urzadzenie sam skonstruowac ?

Odpowiedzi prosze wysylac na moj priva. Za wszelkie wskazowki z gory
dziekuje ..
                Pozdrawiam
                       Jacek