Re: Monitor 21'' za 2200 zl - czy warto?

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 14:12:12 MET DST

Remigiusz Dšbrowski wrote:

> Widziałem w sklepie używany monitor HP 21'' za 2200 zł. Dodam, że
> firma daje na niego rocznš gwarancję. Poza markš i tym, że posiada złšcza BNC
> nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć na jego
> temat.
> Co sšdzicie o zakupie tego monitora???

1. Parametry - częstotliwość pozioma i pionowa (czy na rozdzielczości 1600x1200
da się uzyskać rozsšdnš częstotliwość odświeżania, powiedzmy 75Hz)
2. Czy obraz jest wyraźny, czy nie sa rozjechane kolory, czy nie ma zniekształceń
na rogach
3. Kolory - musisz ocenić, czy sa w porzadku
4. Czy na jasnym tle nie widać przebarwień wynikajacych z miejscowego
namagnesowania
5. Jak zachowuje się w różnych trybach graficznych, czy nie trzeba za każdym
razem ustawiać
...tyle bym chyba sprawdzał kupujac monitor. Co do ceny wolę się nie wypowiadać.

Artur