Re: Jakie partycje na 8,4 Caviar ATA66 ?

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 10:21:36 MET DST

Marek Litwin wrote:

> Właśnie takiego nabyłem i czekam na radę.
>
> CZy do ATA66 potrzebuje innego kabla(taśmy)?

Na stronie seagate piszą że tak. Taki kabelek ma oznaczone końcówki (nie
tak jak zwykłe) i jest istotni w którą stronę podpinasz

Ja generalnie polecam w miarę niewielkie. Ja mam podobny dysk i mam boot
managera, podstawową na NT i drugą na 95 (po jakieś 800 MB). Osobno bo
win95 chcę na fat 32. Reszta to rozszerzona, gdzie wydzieliłem sobie
70MB na swapa na fat 16 i reszta tak po 1.5 - 2 MB.
zalety niewielkich partycji:
- łatwiej utrzymać porządek,
- zamierzam pobawić się linuxem - wywalę tylko jedną partycję i mam
miejsce
- jak będziesz chciał zderagmentować np 6 GB dysk z 5 GB danych to
powodzenia ;)) - nie wiem czy przez noc Ci to zrobi.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_friko6.onet.pl