Re: stukotanie dysku.

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 09:23:34 MET DST

Talajczyk Piotr wrote:

> nie wiem jak jest z EZDrive, bo zawsze trzymałem się od tego z daleka,
> ale LILO i używanie dysku w innych komputerach raczej nie powinno mu
> zaszkodzić.

Właśnie sobie przypomniałem, że gdy kupowałem ten dysk, powiedziano mi, że mogę go używać
w starszych komputerach, tylko co najwyżej nie będę widział całego dysku i nie
wykorzystam UDMA. A w serwisie powiedziano mi, że takie dyski sa bardzo czułe na to, z
jaka płyta się ich używa i jeśli będę używał dysku ze stara płyta, będę musiał płacić za
naprawy. Cóż, zapłaciłem, przepadło... a teraz mam płytę Abit, więc już chyba nie
powinienem mieć problemów.
Inna sprawa, że nie jestem pewien, czy moja stara płyta nie jest uszkodzona, na starym
dysku (Conner 420 MB) pojawiało się dużo bad sectorów.

Artur