Re: Nabijanie pojemnika

Autor: Marcin Zielinski (mzielinski_at_progel.com.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 21:06:42 MET DST

Ja mam troche inny sposob - tez dziala. Po pierwsze umiesc pojemnik w
innym - wiekszym w pozycji pionowej. Wbij kuleczke do srodka i napelnij
atramentem - moze byc Pelikan. zatkaj gumowym korkiem. Z dysz zacznie kapac
atrament. Odwracasz pojemnik "do gory nogami". Przestaje kapac - logiczne.
Wycierasz szmatka bawelniana lub chusteczka zewa softis delikatnie to co
wycieklo. A teraz bardzo wazne - odpowietrzasz go. Caly czas trzymaj
zbiorniczek "do gory nogami". Wposc powietrze wentylkiem znajdujacym sie
teraz pod spodem. U gory w spirali odpowietrzajacej zobaczysz wydobywajace
sie bombelki powietrza z atramentem. Wtlaczaj powietrze do momentu, az
zamiast bombelkow zacznie wylatywac sam atrament. Zbierz go szmatka (lub
chusteczka). Teraz odwroc do wlasciwej pozycji i gotowe - bez najmniejszego
pobrudzenia. Mozna powiedziec - czysta robota. Napisz na priva czy sie
udalo. Czesc.

*** Marcin Zieliński  ***  mzielinski_at_progel.com.pl  ***
If you cannot make sth good, make it looking good.
Bill Gates.