Notebook Compaq Armada 1700

Autor: Rysiek Ziembicki (rysiekz_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 17:17:31 MET DST

W notebooku CA 1700 wypadl mi z ekranu TFT 13'' jeden pixel o kolorze
czerwonym jakies 2cm od gornego rogu w prawo i w dół. Nie jest to zbyt
zauważalne lecz na czarnym tle efekt jest widoczny. W związku z tym mam
pytanie: Czy jesli wypadl juz jeden pixel to szansa wypadniecia innych jest
wieksza niz w dobrm wyswietlaczu . Czy Compaq powinien uznać mi gwarancję?

rysiekz_at_friko2.onet.pl