Re: wydajnosc procesorow

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 00:06:03 MET DST

> Prosze Was o pomoc w rozstrzygnieciu dylematu.
> Mam P133 ktory zaczyna zatykac sie. Napiszcie prosze jak w praktyce
wyglada
> roznica wydajnosci midzy P133, P233MMX oraz K6-266. Prosze o w miare
> wymierne dane (ile razy te lepsze modele sa szybsze od P133). Moze nie
warto
> inwestowac 200-300zl w lepszy procesorek a wydac wiecej na P II.
> Na grupie wyczytalem rowniez ze W95 ma problemy z K6 i trzeba sciagnac
> odpowiedni patch aby wyeliminowac konflikty.
> Skad mozna zassac ten patch.

Odradzam Ci kupno czegoś co w dniu zakupu jest rzeczą przestarzałą a do
takich rzeczy
z pewnością zaliczają się P233MMX i K6-266.
IHMO najtańszym a zarazem nie przestarzałym rozwiązaniem jest kupno taniej
płyty
pod K6-2 i zakup tego procesora w wersji 300Mhz. Chyba jest to
najekonomiczniejsze rozwiązanie.
Jesli dysponujesz nieco większą gotówką to polecam Celerona 333 lub 366.
Jak używasz komputera do grania to nie polecam Ci PII ze względu na wysoką
cene
przy możliwościach (w grach) takich samych co Celeron ( z 128kb cache ).

ps. Pewnie już wiesz ale przypomne: unikaj płyt PC Chips.

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\