Re: Resume by Ring ???

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 15:47:28 MET DST

Buraq napisał(a) w wiadomości: <7if6tb$4s0$2_at_druid.ceti.com.pl>...
>Ja moge wlaczyc komp nawet telefonem za pomoca "Wake up on a modem act".
>Plyta to asus p2b pudelko to atx enlight. zwykly zasilacz. modem na com1
>zewn.

I wlasnie tu moze byc ta zaleta ze masz modem zewnetrzny bo podobno opcja
"reasume by ring" i byc moze "wake up on a modem act" dziala gdy na laczu
szeregowym pojawia sie sygnal wywolania modemu. A co z modemami wewnetrznymi
czy mozna je zmusic aby zalaczaly lub budzily kompa ze stanu uspienia ? Z
tym wlaczeniem komputera od podstaw przez modem to troche wydaje mi sie
niepraktyczne gdyz wtedy bedzie musial zadzialac jakis program aby odebrac
polaczenie a z tym zwiazane jest tez zaladowanie sie systemu a przeciez to
troche bedzie trwalo (przypominam ze chodzi tu o modem wewnetrzny)

jaras