Re: G/EtherTwist HUB

Autor: vasyll (vasyll_at_polbox.com)
Data: Wed 26 May 1999 - 12:33:41 MET DST

Marcin Kaniewski wrote:

> Witam
> Czy ktos mial w reku G/EtherTwist Hub Gateway Communications? Mam cos
> takiego i nie wiem jak to podlaczyc. Nie wiem jakim napieciem zasilic i
> jakiego softu uzyc do zarzadzania. Dzieki za pomoc.
>
> Marcin

Pierwsze slysze ale producenci dziwnie nazywaja proste rzeczy
to moze byc jakas odmiana programowalnego haba.
Powino byc jakies CD albo papiery i port do komunikacji
po ktorym da sie to skonfigurowac, jak uzywany to moze miec nadane
juz IP i haslo na konfiguracje.
Zostaje jeszcze www producenta.

Jak wszystko zawiedzie przeczytaj instrukcje