Re: Akceleratory 3D - co wybrac ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 08:43:04 MET DST

Cześć,

> czemu moge dowiedziec sie ?

Bo sprawia mi to przyjemność :-)

> na jaki ?

Zawsze nowocześniejszy/szybszy/ciekawszy/stabilniejszy :-)

> chyba nie zamierzac zmieniac proca ,a czy zmiana plyty da taki zysk ze warto doplacac tyle pieniedzy ?

Procek też zmieniam :-) Stosunek zysku do kosztów jest rzeczą
subiektywną. Dla większości raczej nie warto tego robić. Ale dla mnie
jak najbardziej.

> pytam z ciekawosci bo ja mam AbitBH6 i mimo problemow -

Doskonała płyta :-)

> (o ktorych pisalem w
> innym poscie ale jakos tylko jedna osoba mi odpisalala ale to nie rozwiazalo
> mojego problemu lecz tylko go odsunelo na przyszlosc)

Ja odpisałem.

> nie zamierzam zmienieac do czasu pojawienia sie plyt obslugujacych Rambus i oczywiscie
> jezeli to da ewidentny wzrost wydajnosci (przynjmniej 30 % ) -dla 10 nie
> warto nic zmieniac imho .

Absolutnie Cię rozumiem.

> Ale chetnie poslucham twojego zdania?

Trudna sprawa. Krążysz wokół problemów bardzo subiektywnych. Generalnie
popieram w 100% twoje zdanie co nie oznacza, że jak kogoś na to stać i
sprawia mu to frajdę nie powinien wymieniać sprzętu co miesiąc.

> CHyba nie prezentujesz typu ze zawsze musze miec najlepsze i najnowsze ? (taki snobizm :) )

Nic nie prezentuję. Taki już jestem. Drogie hobby. Nic więcej.
Zapominasz o tym, że dzięki częstym zmianom sprzętu i możliwości
testowania różnych podzespołów mogę rozwiązać sporo problemów innych
użytkowników. A tego nie unikam.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."