potrzebuje rady

Autor: Penuel (penuel_at_box43.gdnet.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 23:19:53 MET DST

witam caluski kto co tam woli :)

zwracam sie z prosba do osob ktore maja jako takie pojecie na temat
komponentow skladowych
otoz moja znajoma poszla do jakiegos sklepu komputerowego i zaproponowali
jej zlozenie maszynki za 2375 PLN przy czym ja ze swoja wiedza nie za bardzo
jestem je w stanie powiedziec jak sie to ma do walorow tego sprzetu ponizej
umieszczam maly opis zaproponowanych czesci skladowych
    procesor celeron 333
    plyta biostar II 686 440 bxt atx m6
    cd LG x 32
    karta graf s3 trio 4 mb
    karta muz sound blaster
    hdd seagate 6,4 gb
    pamiec dimm 64 mb 100 hz
obudowa big tower

no i jak to to sie ma czy jest warto wrzucic te pieniadze w ten sprzet?
a moze ktos moze zlozyc cos lepszego za podana wczesniej kwote?