Re: jaki CD-ROM 40x ?

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Tue 25 May 1999 - 20:32:40 MET DST

>Kumpel ma LG x40, rzeczywiscie czasami czegos tam nie czyta,
>zdaje sie ze ten CDROM nie ma UDMA.
>
>Z kolei ja mam ASUSA x40 i juz raz go wymienialem na nowego
>(zdechl silnik napedzajacy plyte) podobno ASUS'y sa dosc awaryjne.
>Jak sie zepsuje jeszcze raz to go wymienie na inny.
>Ale za to czyta wszystko i ma UDMA.
>Jest dosc glosny.

Asusy sa faktycznie awaryjne (moze nie bardzo, ale bardziej niz inne znane
firmy).
LG sa dobre, ale naprawde bardzo dobre sa... Philipsy (sam bylem
zaskoczony).
Baaardzo malo reklamacji, UDMA (mysle o nap od 36x w gore), znakomity
mechanizm wywazajacy, rewelacyjna korekcja (naprawde wyjatkowo skuteczna).

Pracuje w serwisie, mozesz zaufac.