Re: Karta sieciowa SMC

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Tue 25 May 1999 - 15:16:21 MET DST

Miroslaw Kopec napisał(a) w wiadomości:
<7ie22n$mcf$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
|Dostalem od kumpla karte sieciowa ale bez sterownikow. Na chipie jest
|napisane:
|SMC UltraChip
|83C790QF P
|
|Moze ktos wie jaki jest to model karty i jakie do niej sterowniki sa
|potrzebne?
|Z gory dziekuje za informacje.

Nie znam tego modelu, ale kiedyś też dostałem od ojca dwie karty
sieciowe bez sterownków. Jedna to 3COM, więc łatwo znalazłem
sterowniki, a druga to właśnie SMC. Trochę szukałem i też znalazłem
coś w internecie.
Z tym, że nie pamietam gdzie. Na pewno nie była to strona www.smc.com.
Spróbuj skorzystać z jakiejś wyszukiwarki.

+- Krzysztof Czurylo -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+
+- krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com -+
+- remove 'SPAM.' and 'KILLER.' before reply !!! -+