Re: SB Link

Autor: Piotr Lacki (lucky_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 14:14:47 MET DST

No wlasnie mam problem w DOS'ie. Plyta to Gigabyte 6BA ( chipset BX ) a
problem to gierka pod tytulem Pinball Illusion. Chodzi o to, ze sie
wiesza komputer jak wystartuje DOS'a ( nie dziala w trybie okienkowym -
tylko czysty DOS ). Swego czasu probowalem wszelkich mozliwych
konfiguracji ( config i autoexec ) ale nic nie pomagalo. Moze ktos wie co
z tym zrobic ? Bylbym wdzieczny za wskazowki.=20