Re: Kto ma najwięcej osób w liście kontaktowej z IC

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 14:30:19 MET DST

Dnia Tue, 25 May 1999 10:27:49 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> napisał:
>BTW, moze mi ktos wyjasnic, po co komu ICQ???
Do kontaktowania się ;-)
Temat nie na tą grupę, ale skoro już jest taki wątek... Czy istnieje
wersja ICQ, albo czegoś podobnego działająca na tej samej zasadzie dla
Linuxa? Chodzi mi o to, że jeżeli jestem w linuxie , to czy mogę jakoś
sprawdzić, czy znajomy korzystający z TePsy(czyli dynamiczny IP) jest
podłączony do internetu?

--
The Undefined             |Nie ma rzeczy niemożliwych
www.free.com.pl/undefine/ |dla kogoś,