Jak podkrecic Celerona 400 na Slot 370?

Autor: #Syfon# (nie_at_mam.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 14:12:10 MET DST

Kupilem sobie Celerona 400 na slocie 370. I mam problem - nie wiem w jaki
sposob go podkrecic tzn. zwiekszenie mnoznika nic nie daje (chyba blokada
jakas) , wiec teraz zwiekszylem tylko czestotliwosc taktowania z 66 do 75
Mhz - przez co zwiekszyla sie tez czestotliwosc magistrali. Nie wiem czy nic
nie padnie :( Gdyby ktos orientowal sie czy podkrecenie tego proca jest
wogole mozliwe - prosze o odpowiedz (na grupe). Moja konfiguracja to:
-WD Caviar UDMA/33 8,4 GB
-FIC VB-601 66/100 MHz
-Riva 8 MB AGP

Prosze o odpowiedzi na grupe bo e-maila jeszcze nie mam :)