Re: mam goraca prosbe

Autor: Paszczak (paszczur_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 13:06:08 MET DST

Cześć.

Ktoś tutaj kiedyś proponawał, że może za darmo napisać "każdą" aplikację. Na
pewno w Delphi czy VisualBasicu - one współpracują z takimi żeczami jak MS
Access czy Excell.
W każdym razie ktoś pisał tak :
' Potrzebujesz programu? Napisz krzrak_at_polbox.com '
Jak by on bi pomógł to spróbuj na grupach o Delphi, Visual Basicu - tam
kolesie piszą 5 programów dziennie i tylko czekają, aż ktoś im żuci nowe
pomysły, uczą się na tym...