Zmiana obudowy AT na ATX i... problem

Autor: Andrzej Olaczek (andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 10:38:55 MET DST

Witam.
Mam płytę AT Soyo 5XB5. Kupiłem obudowę ATX (płytę można
podłączyć do zasilacza ATX), wsadziłem do niej płytę,
przestawiłem odpowiednią zworkę i wszystko działa oprócz...
portów szeregowych :(. Myszka nie jest widoczna na COM1 ani
COM2. Po wielu próbach ożywienia myszki podłączyłem do
płyty zasilanie ze starej obudowy AT. I wszystko działa.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Andrzej Olaczek
andol_at_aipsa.ita.pwr.wroc.pl