Re: kierunek krecenia wiatraka

Autor: Miernik (miernik_at_iname.com)
Data: Tue 25 May 1999 - 10:14:48 MET DST

In article <B0000189650_at_chrobry.ckzeto.com.pl>, Michal Zielinski wrote:

>Czarne do czarnego , zolte do czerwonego.

A w ogole moze mi ktos powiedziec gdzie mozna kupic takie
wiatraczki (do zwyklegp Pentium, a wlasciwie AMD K5)
w ktorych zasilanie podlaczam do plyty, tak jak LEDy?
I zeby jeszcze byly podwojnie lozyskowane.

Chodzi o to zeby jak najciszej chodzilo.
Jest to proc AMD K5 100MHz zloty.

        Miernik   /   / mailto:miernik_at_iname.com
                 /   / tel.(pager): +48 642 222 864
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/