Re: CDR Mitsumi CR-4801TE

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Mon 24 May 1999 - 23:20:58 MET DST

Ryszard Olszewski wrote:

> To znaczy że nie masz napędu CD-ROM?

Mam, na IDE karty muzycznej ale ze wzgledu na niedostateczną ilość
źrodel zasilania zwykle jest niepodłączony. Jak mi jest koniecznie do
czegoś potrzebny szybszy CDROM, to po prostu odłączam od niepotrzebnego
urządzenia zasilanie i podłączam do CDROM-u. Zwykle wystarcza mi 6x.

> Czy to prawda że nagrywarka podczepiona jako Slave na Prim., spowalnia
> transfer danych na HDD Master Prim.

Zapewne spowalnia, bo nagrywarka chodzi na PIO3 a HDD jest UDMA2. Jednak
tak gołym okiem tego nie zauważam, a więc nie zwracam na to uwagi.
Ponadto innych możliwości podłączenia nie mam, bo dyski są wyjątkowo
niezgodne. Nawet dwa Quantumy nie chciały razem pracować, co był dla
mnie dużym zaskoczeniem

Karol