Re: podkręcanie Celerona - help

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 06:06:23 MET DST

Piotr Truszczynski <piotrtru_at_polbox.com> wrote in message

> Właśnie 45 C, płyta ma ok. 40.

Pomiar dla płyty jest dokładny (tuż po włączeniu wypisuje Ci temperaturę
pokojową?), bo jak dla mnie 40 stopni to troszkę dużo... Może spróbuj
zamontować w obudowie kilka dodatkowych wiatraków (dużych)?
Albo jeszcze jeden w pobliżu CPU?

> Puściłem go na 83, cały dzień chodzi stabilnie, nawet się nie nagrzewa
> bardziej niż przy 66.
> Czy coś może się zepsuć dopiero po jakimś czasie, czy jeśli dotąd się nie
> zepsuło to nie ma już obaw ?

Jeśli do tej pory nie zwaliły Ci się dane na dysku, karty
dźwiękowe/sieciowe/graficzne nie przekłamują danych
(trzaski w głośnikach / dziwne zwisy w sieci / śmieci
na ekranie, itd.), to chyba wszystko jest w porządku.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)