Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Daniellek (daniel_at_sun.computerland.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 21:24:48 MET DST

Dnia 24 May 1999 17:22:33 +0200, Roman Woznicki <rwoznicki_at_poznan.home.pl>
wystukał(a):
>Przegladajac billing z tpsa bardzo sie rozczarowalem. Okazuje sie, ze
>polaczenie na numer dostepowy Callback Multinet jest taryfikowane 1
>impulsem!!! W moim przypadku (odbieram jedynie poczte, nie uzywam
>przegladarek) srednie polaczenie z internetem trwa 1,5 minuty. Dzieki temu
>korzystajac z oferty Multinetu, koszt mojego polaczenia z internetem
>_wzrasta_ dwukrotnie! Nigdzie w materialach informacyjnych nie ma mowy o tym
>impulsie. Radze uwazac na te zlodziejskie praktyki.
He he he a jak ty sobie to wyobrażałeś? Kto miałby zapłacić za Twoją
rozmowę??? To żadne złodziejstwo :-)

--
Daniel Fenert   --==< daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >==--
====-P o w e r e d--b y--L i n u x--S l a c k w a r e-====