Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 12:39:04 MET DST

Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> wrote in message

> Jest pewna roznica, miedzy danymi, ktorych Intel nie podaje, a tymi,
> ktore podaje, ale blednie je interpretujesz.

Co błędnie zinterpretowałem? Podał, że procesor nie działa w dual.
Podał, że procesor nie działa na napięciu nominalnym + 1V.
W pierwszym wypadku firma jawnie odcięła się od tej możliwości.
W drugim sama wzmianka czy fakt bardzo dokładnego podania zakresu
może już o czymś (= testach?) świadczyć.

> Najbardziej prawdopodobne jest, za nie bedzie dzialac i nie bedzie sie
> palic :-)

Hm, czy to nie czasem na pececie ktoś wspominał,
że przez pomyłkę puścił Celerona na 2.9V?

> Ostatnie zdanie Intela, ktore uprzednio zacytowalem, w tlumaczeniu
> brzmialoby:
> (...)

Jak dla mnie nie musisz tego tłumaczyć. Jako tako angielski znam.
Nawet maturę z niego zdałem.

> Dobrze, ze wreszcie pojales, o co chodzi. Jak _Ty_ napiszesz, ze
> dziala, to stoi za tym cale _Twoje_ doswiadczenie i wiedza. To co

> niestety nie jest prawda.

Zależy, w jaki sposób to odczytasz. Powtórzę: dla mnie sama wzmianka
świadczy o tym, że robiono jakieś próby, co pozwala mi sądzić (i rozgłaszać
wszem i wobec), iż procesor przy podanej wartości powinien funkcjonować.
    Nie wiem, być może dla Ciebie użycie zwrotu "KTOŚTAM
stwierdził" jest adekwatne tylko w przypadku orzeczenia prasowego.
Dla mnie tak nie jest.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)