Problem z gratyfikantem, a lexmarkiem 5700

Autor: Ela (kasimox_at_kasimox.com.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 17:49:57 MET DST

Mam problem z programem gratyfikant i Lexmarkiem 5700.
Chcialam wydrukowac deklaracje ZUS RCA.
Drukuja sie ok ale niezgadza sie gorny i lewy margines.
Zadzwonilam do insertu i do lexmarka i dostalam informacje
ze trzeba troche pozmieniac w kodach sterujacych.
Pozmienialam, efekt lepszy ale nadal niezadowalajacy
I jeszcze jakis tekst w gornym prawym rogu *75H
Czy ktos moze mi powiedziec co nalezy wpisac by bylo dobrze?

Ps. Wybieram jako drukarke hp 520. Mam w98
    Jezeli to mozliwe to prosze o kopie odpowiedzi na e-maila
    gdyz mam b. wolne lacze i rzadko czytam news grupy

Pozdrawiam Ela