Re: partition magic i low memory

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 15:04:31 MET DST

> alez ja tam nic nie wsadzam! tam jest tylko to, co winda wrzuci. ja nic
> nie dodaje.

To źle, że nie dodajesz :)Jedna z pierwszych rzeczy, jakie robię po
zainstalowaniu windy:

w config.sys:

DOS=HIGH,UMB
DEVICE=C:\WINDOWS\HIMEM.SYS
DEVICE=C:\WINDOWS\EMM386.EXE RAM
Jak jeszcze sa jakieś DEVICE to zamieniam na DEVICEHIGH

w autoexec.bat - ładowanie wszystkich programów rezydentnych przez lh

Nie zdarza mi się, żeby jakiemuś programowi brakowało pamięci
konwencjonalnej.

Artur