Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 24 May 1999 - 04:07:36 MET DST

Sergiusz Mitin napisał(a) w wiadomości: <7hv1c6$82a$1_at_newsfeed.onet.pl>...

>A jeśli wsiąść na krowę to do Nowego Yorku dolecimy? Może i dolecimy jeśli
>wsadzimy jej w d... silnik odrzutowy. Tak i z WinModemem: skoro korzysta z
>procesora komputera musi mieć do tego odpowiedni sterownik i to dość
>rozbudowany. Jeśli będzie taki do Linux'a to może i w Linux'ie będzie
>działał.
>Może, bo w WinNT nie działa...

Dowcipkować to Ty umiesz. Mnie jednak nie chodziło o gdybanie tylko
rzeczową odpowiedź - "?są sterowniki lub nie ma ich?"

>A co, w "USA" skończyły się normalne modemy?
>Czy to "kumpel w Polsce" kupił sobie taki do Linux'a?

Nie, nie skończyły się... w sieci Best-Buy rozdawali takie 56k za $4.50
(słownie: cztery i pół dolara) czyli 22 zł