Re: podkręcanie Celerona - help

Autor: Piotr Truszczynski (piotrtru_at_polbox.com)
Data: Mon 24 May 1999 - 05:45:44 MET DST

Mam Celerona 333 PPGA na płycie Abit BX6 2.0 i próbuję puszczać go na 500
> Niekoniecznie... Co prawda PPGA wydzielają mniej ciepła niż wersje SEPP,
> jednak i tak jest go dość dużo.

> Spróbuj więcej: 2.3, 2.4.

> A jaką temperaturę ma PROCESOR (nie płyta), gdy Ci się wiesza?

Właśnie 45 C, płyta ma ok. 40.

> Najpierw należy pokombinować z FSB = 100 MHz. 83 to ostateczność...

Puściłem go na 83, cały dzień chodzi stabilnie, nawet się nie nagrzewa
bardziej niż przy 66.
Czy coś może się zepsuć dopiero po jakimś czasie, czy jeśli dotąd się nie
zepsuło to nie ma już obaw ?